Řešení oprav EXTOL

Nářadí a technika značky EXTOL:

Pohodlně a jednoduše: vyřízení opravy u firmy BAND SERVIS s.r.o.

Nářadí určené k opravě odešlete přímo do Band servis s.r.o.. Je to jednoduché, stačí pouze vyplnit níže uvedený formulář. O vyzvednutí výrobku na Vámi zvolené adrese se postará přepravní služba DPD. 

V případě záruční opravy nezapomeňte prosím k výrobku přiložit kopii prodejního dokladu.

Jak na to:

  1. kliknutím zde na odkaz: VYŘÍZENÍ OPRAVY EXTOL se Vám otevře nová stránka s podrobnějšími informacemi
  2. na stránce formuláře OBJEDNÁVKA PŘEPRAVY NÁŘADÍ
  3. Vyplňte jednoduchý formulář a objednejte si vyzvednutí zásilky. Zásilku budeme doručovat službou Sběrný balík do sídla společnosti BAND SERVIS CZ (Těšínská 234/120, 71600 Ostrava Radvanice 4440).
  4. Do formuláře zadejte všechny údaje. V případě, že budeme potřebovat něco upřesnit, zavoláme vám nebo napíšeme e-mail.
    Pro jistotu si zkontrolujte, že máte zapnutý JavaScript. Ten ověřuje správnost údajů, a pokud by byl vypnutý, mohlo by dojít k chybě v objednávce.
  5. Aby u vás kurýr vyzvedl zásilku následující pracovní den, je potřeba odeslat formulář do určité hodiny:
    • do půlnoci v pracovní dny pro vyzvednutí zásilky v ČR

Tipy, jak správně zabalit zásilku, najdete na www.dpd.cz.
V den vyzvednutí zásilky buďte vy nebo pověřená osoba na adrese, kterou jste uvedli ve formuláři.
V případě dotazů jsme tu pro vás: info@dpd.cz, 841 700 700 (PO-PÁ 7.00-18.00)

Spediční služba dpd vaši zásilku vyzvedne a po vyřízení servisem opět doručí

Tento formulář a služba je pouze na nářadí EXTOL